dinsdag 3 februari 2015

Tip van de dag voor een kraamcadeau!!!!!!

Super blij ben ik want vanaf vandaag zijn er ook geboorteborden verkrijgbaar bij J&J Baby.
Ze zijn echt super mooi en origineel om te krijgen of natuurlijk om cadeau te doen :)

Ze zijn verkrijgbaar in verschillende soorten en kunnen aangepast worden met een naam en geboorte datum of met lengte, gewicht en tijd van geboorte!! al vanaf €24,95.

Wil je dus niet met het standaard cadeautje aankomen op een kraamfeestje of wil je gewoon zelf alvast het kamertje van je baby personaliseren dan zit je met deze borden helemaal goed!

Ik kan hier een heel lang verhaal van maken.... maar de borden spreken eigenlijk voor zich!!! ze zijn gewoon super mooi :)

De borden worden gemaakt van hardhouten multiplex en zijn ongeveer 40 x 60 cm.

Ben je ook net zo enthousiast geworden als mij??? en lijkt je dit een super aanvulling van de babykamer of is het net het cadeautje wat je zoekt?????
Klik dan snel op onderstaande link:
http://www.jenjbaby.nl/Webwinkel-Category-5051239/Naamborden.html

En om alvast een preview te gaan geven wat er nog meer gaat komen bij J&J Baby:
Het assortiment muur stickers zal worden uitgebreid en er worden nog wat leuke originele,uniek, handige producten toegevoegd die echt een must zijn wanneer je mama bent!!!
Hou mijn blog en de website dus goed in de gaten om niets te missen :)

En omdat ik eigenlijk al een aantal dagen te laat ben (door drukte) met een nieuw product van de week, zal ik morgen met een nieuwe super actie komen!!!!

Fijne avond en tot snel!!

Liefs,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten