woensdag 4 februari 2015

Product van de week: KipKep warmtekussen!

Deze week wat later als normaal... maar toch een product van de week!
En wel het warmtekussen van het merk KipKep.

Dit merk is sinds vorige week verkrijgbaar bij J&J baby en ik ben helemaal enthousiast over het warmte kussen!!! (en over de rest van het merk natuurlijk ook)

Bij mijn eerste had ik netjes 2 kruiken aangeschaft want dat stond op het wel bekende lijstje. Maar als ik nu dit warmtekussen zie baal ik ervan dat ik dat toen niet wist. Want hé als net beginnende moeder weet je eigenlijk niet zo heel veel en laat je je maar gewoon sturen door de lijstjes etc. die je krijgt.

Maar wat is er nu zo geweldig aan het KipKep warmtekussen????????
Je kan het gewoon in de magnetron stoppen even 30 sec wachten en het kussen is klaar voor gebruik, ideaal, super snel en geen angst voor doppen die er niet goed op zitten.
In het warmtekussen zit namelijk vlaszaad dus nooit meer geknoei met water!

Ook heel fijn is de vorm van het kussen, die is zo ontworpen dat je het ook gewoon op de buik van je kleintje kan neerleggen tijdens die ellendige krampjes. En echt ieder kindje heeft daar mee te maken en dat is altijd zo vreselijk zielig want je ziet gewoon dat ze er pijn en last van hebben, de warmte van het kussen werkt verzachtend en geeft ook wat tegen druk wat vaak heel fijn is tijdens de krampjes.



Maar je kan natuurlijk het kussen ook gewoon prima voor je zelf gebruiken :-) en wanneer je kleintje groter word komt het ook nog vaak genoeg van pas.

Kortom ik ben helemaal enthousiast over het warmtekussen van KipKep!!
Ben je ook enthousiast geworden? Klik dan snel op onderstaande link:

http://www.jenjbaby.nl/website/index.php?Show=Search&KeyWord=warmtekussen

Ook op dit product van de week zit weer een leuke actie, met onderstaande code krijg je 15% korting op het Woller warmtekussen van KipKep.
De actie is geldig t/m 11-2-2015

blogactieKipKep

voor nu iedereen een hele fijne avond!
Liefs,,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten