vrijdag 23 januari 2015

Soms ook nog een beetje een klein kind ;-).....

Vandaag kwam er een pakket binnen en wel te verstaan een pakket met nieuwe producten van KipKep.
En net zoals als kleine kinderen zit ik dan de hele dag vol enthousiasme te wachten op de pakket bezorger, want ondanks dat ik weet wat ik ga krijgen kan ik toch echt niet wachten om het pakket binnen te krijgen en open te maken.
Het is altijd net of ik een cadeautje krijg... Waar je al niet blij van wordt toch??

Vandaag was het niet anders, bij thuiskomst stond de doos klaar en zowel ik als mijn kind waren aan het stuiteren om het pakket open te maken.
Het zal er vast hilarisch uit hebben gezien :)

Het fijne van kinderen hebben is dat je ongegeneerd zelf gewoon weer even kind kan zijn.. Mensen zullen zich nooit afvragen waarom je zo doet want je hebt een kind dus gaan ze automatisch ervan uit dat het daarom is... maar stiekem heel stiekem geniet ik er zelf vreselijk van om enthousiast te wachten op pakketjes, te bouwen met duplo of om gewoon weer in de ballenbak te gaan.
Maar laten we eerlijk zijn ik ben toch niet de enigste die hier plezier in heeft??

Vandaag dus ook weer een vraag voor jullie? Van welke dingen met je kind kan je nou zo vreselijk genieten? En wat vind je leuk om te doen wat er voordat je kinderen had raar uitzag omdat je een volwassene bent...

Fijne avond voor iedereen en tot snel!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten