dinsdag 20 januari 2015

Muurstickers zijn helemaal HOT!!!

Ja ja zoals ik gisteren zei hoopte ik vandaag in een nieuwe blog over nieuwe producten op J&J Baby te kunnen praten...
En dat kan want het staat online :)

Naar mijn idee zijn muurstickers helemaal hot, je kan echt alles in je huis er mee opvrolijken en een andere look geven zonder dat de verfkwast er aan te pas moet komen.. en wie wilt er nou niet binnen no time een nieuw uiterlijk van een kamer???? (ik in ieder geval wel)

Nadat ik zelf met trapstickers aan de gang ben gegaan ben ik helemaal verslaafd...
Ja ik weet het, het zijn muisjes maar ik vond het oooooooo zo leuk en de kids vinden het nog leuker volgens mij (althans daar ga ik gewoon van uit en zeg ik zodat het wat minder vreemd is dat een volwassen iemand muisjes op der trap plakt ;-))

Maar goed om een lang verhaal kort te maken, door deze stickers leek het me leuk om in de webshop geboorte stickers aan te bieden, want deze zijn namelijk ook vreselijk leuk mooi en origineel!!!

Plak ze boven de commode of boven het ledikant hoe leuk is dat??

Op het moment staan er 10 verschillende geboorte stickers op de website en hopelijk als alles goed gaat word dit binnenkort nog verder uitgebreid met nog meer stickers en hele mooie houten geboorte borden!! maar hierover natuurlijk veel meer wanneer het moment daar is :)

Ik hoop in iedergeval dat jullie net zo enthousiast zijn over de stickers als ik!

Ben je nieuwsgierig geworden naar de stickers?? onderstaand staat een link zodat je meteen op de juiste plek zit
http://www.jenjbaby.nl/Webwinkel-Category-4512349/Muurstickers.html

Tot snel!!!

4 opmerkingen:

  1. Muurstickers zijn hot! Je ziet het gelukkig ook steeds meer in huizen. Voorheen was dat niet zo.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klopt je ziet het steeds vaker! En je hebt gelukkig ook heel veel keus zodat er voor elke kamer in huis wel iets is :)

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen