vrijdag 16 januari 2015

De eerste blog van J&J Baby

Natuurlijk kon ik niet achterblijven met een blog en heb ik besloten om me er ook aan te gaan wagen!
Het is wel nog allemaal even wennen en zoeken naar de woorden en juiste zinnen zodat het niet allemaal te saai word :)

Om te beginnen zal ik me even voorstellen!

Mijn naam is Nadine Mellenbergh en ik ben de oprichter van J&J baby  www.jenjbaby.nl

J&J baby is een webwinkel gericht op alle mama's en hun baby's.
De producten die bij ons worden verkocht zijn variƫrend van knuffeltjes tot mooie buikdragers of bijvoorbeeld luiertassen, maar ook voor hoge kwaliteit babydekens ben je bij ons aan het juiste adres.
En binnenkort kun je zelfs bij ons terecht voor prachtige geboorte muurstickers!

De bedoeling is om dagelijks wat leuke weetjes voor jou & je baby te plaatsen op de blog en natuurlijk om wekelijks een favoriet product van de website onder de loep te nemen!

Het is voor nu een hele korte blog :)
Maar vanaf morgen zal er een meer uitgebreide blog komen en ga ik ook het eerste favoriete product van de week plaatsen!

Tot snel! en hopelijk zullen jullie genieten van mijn blogs!

groetjes,






Geen opmerkingen:

Een reactie posten